Word jij onze nieuwe Klantenservice medewerker?

“Het is super leuk om klanten blij te mogen maken door hun vragen te beantwoorden of te helpen bij het oplossen van een eventueel probleem. Iets wat ingewikkeld lijkt, maak je makkelijk. Het is heel fijn dat je hen van begin tot eind kunt helpen zodat zij echt kunnen gaan genieten van hun luxe product!”

– Dyane

Wat ga je doen?

Samen met Dyane, Tom en Danny zorg jij ervoor dat al onze klanten Gewoon Geweldig Geholpen worden. Je behandelt alle binnenkomende klantvragen per e-mail of telefoon en gaat direct op zoek naar een oplossing. Je probeert in eerste instantie het probleem telefonisch op te lossen en adviseert de klant bij verschillende technische problemen.

Kom je er telefonisch niet uit of kan het probleem niet verholpen worden? Dan zorg je ervoor dat één van onze servicemonteurs langs komt. Je wordt een echte wellnessexpert door ervaring op te doen door en mee te kijken op verschillende afdelingen.

Solliciteer hier

✓ Een gevarieerde baan voor 28-40 uur in de week;
✓ Een salaris tussen de € 2.400 en € 3.000 o.b.v. 40 uur;
✓ Klanten blij mogen maken;
✓ Fikse korting op het gehele assortiment;
✓ 25 vakantiedagen obv een fulltime dienstverband;
✓ Reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
✓ Werken in een gezellige omgeving met een goede werksfeer;
✓ Genieten van leuke teamuitjes, feestjes en borrels;
✓ Een opleidingsbudget van € 750,- per jaar;
✓ Een verzorgde lunch;
✓ Onbeperkt toegang tot onze eigen wellnesstuin.

Krijg alvast een beeld

Jouw werkdag bij Welvaere

Je dag begint rond 07:45 uur met een bakje koffie en de laatste nieuwtjes van je collega’s in onze gezellige kantine in Nijkerk. Om acht uur start je met een teamoverleg waarin jullie de lopende casussen bespreken.

Na het overleg zit je klaar achter je computer en begin je met het beantwoorden van de binnengekomen mails. Ons streven is om deze altijd binnen een werkdag te beantwoorden.

Als om 09.00 de telefoonlijn open gaat sta jij de klanten te woord. Soms bellen ze over hoe blij ze zijn met hun wellnessproduct, maar hebben ze nog een vraag, de andere keer is er een probleem die jij gaat proberen op te lossen. Hiervoor heb je de juiste kennis op gedaan en gebruik je de helpdesk. Ook zijn er natuurlijk andere collega’s die jou hierbij kunnen helpen. 

Om 12 uur heb je een welverdiende pauze van een uur. Je geniet van de verzorgde lunch en loopt met een aantal collega’s nog een rondje buiten of speelt een potje pool.

Na de pauze kruip je weer achter je computer en werk je ontvangen mailtjes weg, zet je serviceverzoeken voor de monteurs uit, werk je de kennisbibliotheek bij en beantwoord je de vragen die telefonisch binnenkomen.

Tussendoor komen de servicemonteurs en chauffeurs één voor één binnen gelopen om een praatje te maken en om de klussen te bespreken.

Verder zijn er verschillende momenten in de week waar je projectblokken in kunt plannen. Dit zijn momenten voor je eigen ontwikkeling en je kennis te verbreden.

Om 17.00 is de mailbox zo goed als leeg, is jouw dag weer voorbij en heb je al onze klanten weer blij gemaakt. 💚

✓ Je vindt het leuk om mensen blij te maken met antwoorden en oplossingen;
✓ Je vindt het interessant om alles te leren over onze producten, ook de technische kanten;
✓ Veel met klanten praten hoort bij je functie, dat vind je geen probleem;
✓ Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en kan goed uit de voeten met de Engelse taal;
✓ Ervaring mag, maar hoeft niet. We leren het je graag.

Sollicitatieprocedure

Al overtuigd? Leuk! Het begint met het invullen van het formulier. Daarna volgen deze stappen:

Kies zelf

Deze fantastische producten hebben de hoofdrol bij Welvaere

Je komt te werken in een snelgroeiend bedrijf dat hottubs en sauna’s maakt en verkoopt. Het kantoor en de hottub werkplaats zijn gevestigd in Nijkerk, onze sauna productie zit in Putten en we hebben verkooppunten in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk. We zijn hard aan de weg aan het timmeren om ook de rest van Europa te “veroveren”.