Je dag begint rond 07:45 uur met een bakje koffie en de laatste nieuwtjes van je collega’s in onze gezellige kantine in Nijkerk. Om acht uur start je met een teamoverleg waarin jullie de lopende casussen bespreken.
Na het overleg zit je klaar achter je computer en begin je met het beantwoorden van de binnengekomen mails. Ons streven is om deze altijd binnen een werkdag te beantwoorden.
Als om 09.00 de telefoonlijn open gaat sta jij de klanten te woord. Soms bellen ze over hoe blij ze zijn met hun wellnessproduct, maar hebben ze nog een vraag, de andere keer is er een probleem die jij gaat proberen op te lossen. Hiervoor heb je de juiste kennis op gedaan en gebruik je de helpdesk. Ook zijn er natuurlijk andere collega’s die jou hierbij kunnen helpen.
Om 12 uur heb je een welverdiende pauze van een uur. Je geniet van de verzorgde lunch en loopt met een aantal collega’s nog een rondje buiten of speelt een potje pool.
Na de pauze kruip je weer achter je computer en werk je ontvangen mailtjes weg, zet je serviceverzoeken voor de monteurs uit, werk je de kennisbibliotheek bij en beantwoord je de vragen die telefonisch binnenkomen.
Tussendoor komen de servicemonteurs en chauffeurs één voor één binnen gelopen om een praatje te maken en om de klussen te bespreken.
Verder zijn er verschillende momenten in de week waar je projectblokken in kunt plannen. Dit zijn momenten voor je eigen ontwikkeling en je kennis te verbreden.
Om 17.00 is de mailbox zo goed als leeg, is jouw dag weer voorbij en heb je al onze klanten weer blij gemaakt. 💚