Welvaere de grootste maken van Europa. Dat is ons doel. Ben jij een SEA-specialist en gaan bij jou alle radertjes al draaien omdat je gelijk voor je ziet hoe je hier online voor kunt zorgen? Dan is deze baan de perfecte uitdaging voor jou!
Als SEA-specialist bij Welvaere maak je het verschil én krijg je:
💶 Een salaris tussen de € 2.500 en € 3.500 bruto per maand;
🧘♂️ De meest ontspannen werkomgeving van Nederland, met onbeperkt toegang tot onze eigen wellness in de tuin;
🤑 Fikse korting op ons hele assortiment;
🏝 25 vakantiedagen obv een fulltime dienstverband;
🚗 Reiskostenvergoeding (als je verder dan 15 km woont) en een pensioenregeling;
🥪 Volledig verzorgde lunch;
📈 Structureel tijd voor projecten, verbeteringen doorvoeren en (zelf)ontwikkeling;
📚 Een opleidingsbudget van € 750,- per jaar;
🙌 Ongekend goede werksfeer met leuke feestjes en teamuitjes.
Sollicitatieprocedure
Dat vinden we heel leuk! Het begint met het invullen van het formulier. Daarna volgen deze stappen:
Wat wij van jou verwachten?
🤝Je kunt goed samenwerken in een team;
📊Je bent analytisch sterk, denkt strategisch en in oplossingen;
👄Je bent communicatief vaardig;
🖊️Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en hebt een vlotte pen;
🗓️ Je kunt plan- en projectmatig plannen en weet je deadlines te stellen en te behalen;
💡Je bent vindingrijk en ziet ook zeker andere mogelijkheden om onze producten en merk onder de aandacht te brengen.
Een werkdag als Online advertentie specialist bij Welvaere 🧑🏼💻
Je komt te werken in een snelgroeiend bedrijf dat hottubs en sauna’s maakt en verkoopt. Het kantoor en de hottub werkplaats zijn gevestigd in Nijkerk, onze sauna productie zit in Putten en we hebben verkooppunten in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk. We zijn hard aan de weg aan het timmeren om ook de rest van Europa te “veroveren”.
Je dag begint rond 7.45 uur met een bakje koffie of thee in de kantine in Nijkerk. Om 8 uur is het tijd om aan de slag te gaan. We beginnen de dag met de Daily Huddle waarin we met het team bespreken wat er op iedereens agenda staat voor die dag en bekijken gezamenlijk de data. Gaan we het goal voor offerteaanvragen en showroombezoeken halen?
Daarna duik je in de lopende campagnes. Je bekijkt de belangrijkste KPI’s zoals clicks, conversies en kosten per klik en maakt notities van dingen die je ziet die aangepast moeten worden. Nadat je alle campagnes hebt bekeken, ga je aan de slag met de optimalisaties. Je schaaft de budgetten bij waar nodig en past de advertentieteksten aan.
Om 12 uur geniet je samen met het hele bedrijf van een welverdiende en verzorgde lunch. Je loopt een rondje in de buitenlucht, geniet van de zon in onze Experience Tuin, speelt een potje voetbal op het buitenterrein of gaat de strijd aan met tafelvoetbal, darten of poolen.
Om 13 uur begin je weer met werken en start je een zoekwoordenonderzoek. Je plant een brainstorm in met de afdeling om nieuwe contentideeën te bedenken voor het nieuwe seizoen. Je maakt een lijst van de ideeën en zet het in ons planningssysteem Click-Up. Volgende week maak je een begin met de teksten en heb je ingepland om een video te maken met Daan.
Je maakt een begin aan de rapportage van de data voor marketingmanager Sanne zodat je dit morgen kunt aanleveren en leest een artikel over de trends op het gebied van TikTok marketing. Je schrijft nog een paar ideetjes op en dan is het alweer 17 uur en tijd om af te sluiten.