Start jij als support medewerker?

Sta jij klaar voor onze klanten wanneer ze vragen, problemen of hulp nodig hebben?
Bij Welvaere draait alles om kwaliteit, service en echte aandacht voor mensen. Als Supportmedewerker ben jij één van de eerste punten van contact en zorg je ervoor dat klanten zich gehoord en geholpen voelen.

Wat ga je doen?

Je speelt een belangrijke rol in de ervaringen van de klant. Je helpt klanten met technische en functionele vragen over hun hottub of sauna, analyseert storingen en gebruiksvraagstukken en begeleidt hen met gerichte, inhoudelijke oplossingen via telefoon, e-mail en andere kanalen. Je geeft duidelijke technische uitleg, praktische instructies en zorgt dat elk contactmoment nauwkeurig en gestructureerd wordt vastgelegd in ons CRM-systeem.

Als support medewerker werk je nauw samen met collega’s van service, transport, verkoop en optimalisatie om klantvraagstukken inhoudelijk goed op te lossen. Kom je er zelf niet uit, dan weet je precies welke specialist je moet inschakelen. Is een vraag niet op afstand op te lossen, dan schakel je met onze planner Maarten en zorg jij dat er een servicemonteur wordt ingepland. Je pakt volledig eigenaarschap en bent in deze rol van begin tot eind verantwoordelijk voor de technische afhandeling van een vraagstuk.

Ook denk je mee over hoe we onze service, processen en tools technisch slimmer kunnen inrichten, bijvoorbeeld door het verbeteren van automatiseringen, chatbots en AI-oplossingen. Daarnaast lever je input vanuit de praktijk bij garantieprocessen, terugkerende technische issues en productverbeteringen, zodat we structureel kunnen leren van klantcases. Want bij Welvaere willen we continu werken aan een betrouwbare en efficiënt sterke klantbeleving.

Over Welvaere
Wij zijn dé wellnessspecialist van Nederland en met eigen hottubs, sauna’s en buitenkookproducten brengen we mensen naar buiten om heerlijk te ontspannen en te genieten in eigen tuin. Onze klanten waarderen onze kwaliteit én persoonlijke service, en jij draagt daar als Supportmedewerker direct aan bij in elke klantinteractie.

Maar minstens zo belangrijk als onze producten, is hoe we samenwerken. We geloven in nuchterheid, vertrouwen en samen bouwen. We houden de lijnen kort, zeggen waar het op staat en helpen elkaar verder. Iedereen krijgt ruimte om initiatief te nemen, mee te denken en verantwoordelijkheid te pakken. Of je nu net start of al jaren meedraait. Successen vieren we samen op gezellige kwartaalborrels, ons jaarlijkse festival, sportdagen, kerstborrels, noem het maar op.

Onze cultuur is informeel, betrokken en mensgericht. We werken hard, maar altijd met plezier en aandacht voor elkaar. 

Solliciteer hier

✓ Een bruto maandsalaris tussen €2.500 – €3.100 (o.b.v. 40 uur);
✓ Een warm, betrokken team binnen een informele cultuur;
✓ 32-40 uur per week, met flexibele werktijden afgestemd op jou en je collega’s;
✓ Dagelijks een verzorgde en gezamenlijke lunch;
✓ Reiskostenvergoeding (€0,23 per km) en een goede pensioenregeling;
✓ Korting op ons complete assortiment;
✓ Groeimogelijkheden met opleidingsbudget (€750,-)en ruimte voor eigen initiatief;
✓ Een zakelijke laptop om je werk optimaal uit te voeren;
✓ 25 vakantiedagen;
✓ Een extra vrije dag per jaar, vrij te besteden aan wat jou energie geeft;
✓ Onbeperkt toegang tot eigen wellness tuin.

Krijg alvast een beeld

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Je start je dag met een korte afstemming met je collega’s Tessa, Danny en Tom. Wat ligt er, welke cases vragen aandacht en wat kunnen we vandaag verbeteren? Vervolgens duik je in telefoontjes, e-mails en andere klantvragen. Je analyseert technische problemen, geeft advies, volgt cases op en registreert elk contact netjes zodat collega’s in andere teams altijd weten wat er speelt.

Naast het beantwoorden van klantvragen houd je je bezig met garantieaanvragen en servicecases, waarbij je uitzoekt wat er speelt en wat de beste oplossing is voor de klant. Je zoekt zaken uit rondom apparatuur, onderdelen en installaties en zorgt dat alles correct wordt opgevolgd. Wanneer nodig help je mee met het verzenden of inpakken van onderdelen of pakketten zodat klanten snel weer verder kunnen.

Tussendoor pak je ook projectmatige werkzaamheden op, bijvoorbeeld bij een foutieve levering of een product dat grootschalig vervangen moet worden. Jij houdt het overzicht, stemt af met betrokken afdelingen en zorgt dat dit soort trajecten soepel en gestructureerd verloopt.

Daarnaast denk je actief mee over verbeteringen. Hoe kunnen we processen sneller, overzichtelijker of leuker maken voor onze klanten? Je bent een sparringpartner voor je directe collega Tessa en andere afdelingen.

✓ Je spreekt uitstekend Nederlands en goed Engels;
✓ Je hebt een klantgerichte en sterke communicatie;
✓ Technische affiniteit en logisch denkvermogen passen bij jou;
✓ Je werkt nauwkeurig, neemt verantwoordelijkheid en denkt in oplossingen;
✓ Ervaring met klantenservice, technische ondersteuning of
met wellnessproducten is een plus.

Sollicitatieprocedure

Al overtuigd? Leuk! Het begint met het invullen van het formulier. Daarna volgen deze stappen:

Kies zelf

Deze fantastische producten hebben de hoofdrol bij Welvaere

Je komt te werken in een snelgroeiend bedrijf dat hottubs en sauna’s maakt en verkoopt. Het kantoor en de hottub werkplaats zijn gevestigd in Nijkerk, onze sauna productie zit in Putten en we hebben verkooppunten in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk. We zijn hard aan de weg aan het timmeren om ook de rest van Europa te “veroveren”.